Danka Arts&Crafts

Nechci dělat recenzi ani reklamu, ale podělit se o to musím, protože toto je vážně pecka!

Taky se Vám občas stane, že projíždíte Facebook nebo Instagram bez nějakého cíle? Mě se to bohužel občas podaří a právě díky tomu jsem narazila na Danka Arts&Crafts. Je to slečna zabývající se pyrografií - uměleckou technikou zdobení, jejíž cílem je vypalování vzorů do dřeva. Krášlí tak například hřebínky, některé kuchyňské náčiní nebo jen kus dřeva pro radost. Snaží se tak do našich domovů vměstnat více přírodních materiálů a jak napsala, cituji: ,,Natrhnout plastu zadek."

Po pár týdenním vzdychání nad její krásnou prací, jsem Danku kontaktovala a po kratší konverzaci se s ní domluvila na setu miska + spork. Jako motiv pro rytí jsem vybrala strom života, který znázorňuje spojení čtyř elementů - voda, země, vzduch a oheň. Jelikož moje představa nebyla přesná, poslala jsem jen dva obrázky pro inspiraci a nechala ji volné ruce. Finální verzi jsem vidět nechtěla a nechala si to, jako překvapení při rozbalování z čehož byla trochu nesvá. Musím však říct, že se to oplatilo a jsem naprosto nadšená. ,,Dani, děkuji opravdu moc! Můj obraz, který jsem měla v hlavě, jsi naprosto předčila." A já všem kdo článek dočetl, vřele Danku doporučuji, protože to stojí za to.


Komentáře

Oblíbené příspěvky